Domeniul telecomunicatiilor este unul dintre cele cu cea mai rapida dezvoltare in ultimul deceniu. In climatul cresterii exponentiale a acestui domeniu dezvoltatorii si integratorii de sisteme trebuie sa aleaga caile cele mai eficiente de a-si plasa rapid produsele pe piata. ATIS Bucuresti a fost printre primele firme din Romania ce au realizat interfete pentru domeniul telecomunicatiilor, dezvoltand proiecte hardware si software. Incepand cu anul 1994 a realizat zeci de aplicatii complexe intretinute cu success in timp.

Compania noastra este un provider de servicii outsourcing specializat in dezvoltarea de aplicatii industriale, integrarea de sisteme, proiecte software si hardware in domeniul telecomunicatiilor. Dispune de o echipa de profesionisti dedicata satisfacerii nevoilor clientilor, cu respectarea stricta a termenelor si bugetelor propuse. Folosind tehnologie de varf si personal specializat, ATIS BUCURESTI asigura servicii de inalta calitate in diverse domenii de activitate:

  • dezvoltarea de soft (proiectare si dezvoltare software, folosind cele mai noi tehnologii si tehnici de programare):
    • Digital Voice Recording / Monitoring
    • Network / Digital Telephony communication protocols
    • High fidelity Digital Voice Processing
    • PC/minicomputers interfaces: Command and Control
    • CTI applications
    • GUI applications
  • suport, intretinere si optimizare (realizarea de strategii de testare si instrumente de analiza pentru demonstrarea calitatii softului)
  • consultanta IT

ATIS Bucuresti acorda o importanta deosebita relatiilor cu clientii, calitatea fiind pe primul plan. Numai furnizorii de servicii de IT outsourcing care inteleg cerintele concrete si specifice ale clientilor vor putea asigura servicii complete. Compania noastra este capabila sa ofere module hardware impreuna cu aplicatii software corespunzand cerintelor clientilor, solutii optime, cu un cost eficient, accesibile si usor de intretinut si folosit. Calitatea si rezistenta produselor noastre poate satisface in intregime complexitatea ceruta de client.